Publikováno dne: 1.11.2013
Používate pre svoje PPC kampane Google AdWords a zdá sa Vám, že máte málo možností v oblasti cielenia? Google prekvapil!
Správne nastavenie cielenia reklám PPC kampaní určite trápi nejedného užívateľa Google AdWords. Doposiaľ boli možnosti v reklamnej sieti rozdelené na cielenie kontextové (pomocou kľúčových slov alebo tém), cielenie na publikum, na umiestnenie a cielenie podľa zariadenia (možnosť výberu, či sa bude reklama zobrazovať užívateľom na počítači, na mobile alebo tablete). Google ale teraz prišiel s ďalším vylepšením – s možnosťou zobrazovať Vašu reklamu na základe veku alebo pohlavia. Toto prináša možnosť ešte lepšie osloviť tou správnou reklamou tých správných užívateľov.
Google zatiaľ vymyslel tieto kategórie:
Otázkou ale stále zostáva, ako veľmi bude google pri „tipovaní“ veku jednotlivých užívateľov presný a teda ako bude toto nové cielenie účinné a efektívne.
V období Vianoc ľudia stále častejšie nakupujú online. Stále častejšie však, vďaka pandémii, nakupujú na lekárenských e-shopoch.
15.12.2022
viac