ADVIN



Výnos internetovej reklamy za prvý polrok

Publikováno dne: 15.10.2013

Podľa spoločnosti Interactive Advertising Bureau, ktorá už od roku 1996 sponzoruje pravidelné polročné prehľady o príjmoch internetovej reklamy, zaznamenal prvý polrok tohto roku historicky najvyššiu hodnotu.

Medziročný rast o 14% a celkové príjmy dosahujúce 17 miliárd dolárov. To sú čísla, ktoré táto spoločnosť o príjmoch internetovej reklamy zaznamenala. Pri tom v roku 1996, kedy IAB s reportom začínala, boli príjmy z internetovej reklamy „len“ 82 miliónov dolárov. Čo sa týka zmieneného prvého polroku, nie je nárast o 14% rekordný, ale aj tak išlo o druhé najväčšie navýšenie príjmov z online reklamy, pokiaľ nás zaujíma výlučne čiastka, o ktorú sa príjmy zvýšili. Pozrime sa na jednotlivé oblasti internetovej reklamy v uplynulom polroku:

Najviac za reklamu na internete minuli maloobchody (3,4 mld. dolárov), ďalším veľkým „investorom“ bol automobilový priemysel (2,2 mld. dolárov). V celkovo stagnujúcej ekonomike je podľa analytikov IAB dvojciferný rast internetovej reklamy dôkazom, že je živá a že sa jej dobre darí.


Každý okamih je vhodný pre zásadné rozhodnutie - zaobstarať si e-shop (nielen pre lekáreň) a umožniť tak zákazníkom nakupovať online z pohodlia domova.


22.11.2021

viac

E-shopy zaznamenali v roku 2020 explozívny nárast tržieb. Za rok 2019 predstavovali tržby e-shopov okolo 155 miliárd, za rok 2020 sa však čísla vyšplha ...


11.2.2021

viac

Výber z možných platieb na e-shopoch je veľký. Ako teda vybrať to najlepšie práve pre váš e-shop? Počas nášho dlhoročného pôsobenia sme skúšali rôzne p ...


11.1.2021

viac
» archív noviniek