ADVIN



Klady a zápory internetovej reklamy

Publikováno dne: 18.9.2013

Porovnanie výhod a nevýhod reklamy na internete. Prečo ju využívať?

Zápory?

Cieľové skupiny

Na internete – ako aj u ostatných médií – je obtiažne zasiahnuť svojou reklamou požadovanú cieľovú skupinu. Aby ste túto skupinu našli a skutočne efektívne oslovili, je častokrát potrebné využiť profesionálne služby v oblasti internetovej reklamy.

Prevažujú klady!

Čas trávený online

V podstate u všetkých vekových skupín ľudí sa čas strávený na internete každý rok zvyšuje. Taktiež sa na internete pohybuje majetnejšia a mladšia cieľová skupina, než v prípade väčšiny iných médií.
Vďaka rôznym systémom je naviac možné veľmi presne sledovať úspešnosť reklamných kampaní.

Internet predbieha televíziu i rozhlas

Čas, ktorý Slováci trávia sledovaním televízie, je výrazne kratší než v minulých rokoch. I preto rapídne klesá účinnosť klasických mediálných kampaní. Klesá pozornosť venovaná reklamám v televízií, v rádiu i na billboardech.

Zásah reklamou

Vzhľadom k tomu, že tradičným médiám klesá sledovanosť, firmy sú nútené zaraďovať do svojich reklamných akcií nové médiá. Jedným z nových médií je práve internet, pretože ľudia, ktorí majú doma internet, sledujú TV o 25% menej.

Vtiahnutie zákazníka do hry

Internet umožňuje dodať zákazníkovi pocit, ako keby sa priamo podieľal na vývoji produktu, čo v prípade iných médií nie je možné.

Reputácia

V súčasnosti spotrebitelia čím ďalej tým viac dávajú na reakciu svojho okolia. I preto by Vaša značka mala byť na internete vidieť a mať dobré meno.


Každý okamih je vhodný pre zásadné rozhodnutie - zaobstarať si e-shop (nielen pre lekáreň) a umožniť tak zákazníkom nakupovať online z pohodlia domova.


22.11.2021

viac

E-shopy zaznamenali v roku 2020 explozívny nárast tržieb. Za rok 2019 predstavovali tržby e-shopov okolo 155 miliárd, za rok 2020 sa však čísla vyšplha ...


11.2.2021

viac

Výber z možných platieb na e-shopoch je veľký. Ako teda vybrať to najlepšie práve pre váš e-shop? Počas nášho dlhoročného pôsobenia sme skúšali rôzne p ...


11.1.2021

viac
» archív noviniek