Publikováno dne: 18.9.2013
Porovnanie výhod a nevýhod reklamy na internete. Prečo ju využívať?
Cieľové skupiny
Na internete – ako aj u ostatných médií – je obtiažne zasiahnuť svojou reklamou požadovanú cieľovú skupinu. Aby ste túto skupinu našli a skutočne efektívne oslovili, je častokrát potrebné využiť profesionálne služby v oblasti internetovej reklamy.
Čas trávený online
V podstate u všetkých vekových skupín ľudí sa čas strávený na
internete každý rok zvyšuje. Taktiež sa na internete pohybuje majetnejšia a
mladšia cieľová skupina, než v prípade väčšiny iných médií.
Vďaka rôznym systémom je naviac možné veľmi presne sledovať úspešnosť
reklamných kampaní.
Internet predbieha televíziu i rozhlas
Čas, ktorý Slováci trávia sledovaním televízie, je výrazne kratší než v minulých rokoch. I preto rapídne klesá účinnosť klasických mediálných kampaní. Klesá pozornosť venovaná reklamám v televízií, v rádiu i na billboardech.
Zásah reklamou
Vzhľadom k tomu, že tradičným médiám klesá sledovanosť, firmy sú nútené zaraďovať do svojich reklamných akcií nové médiá. Jedným z nových médií je práve internet, pretože ľudia, ktorí majú doma internet, sledujú TV o 25% menej.
Vtiahnutie zákazníka do hry
Internet umožňuje dodať zákazníkovi pocit, ako keby sa priamo podieľal na vývoji produktu, čo v prípade iných médií nie je možné.
Reputácia
V súčasnosti spotrebitelia čím ďalej tým viac dávajú na reakciu svojho okolia. I preto by Vaša značka mala byť na internete vidieť a mať dobré meno.
V období Vianoc ľudia stále častejšie nakupujú online. Stále častejšie však, vďaka pandémii, nakupujú na lekárenských e-shopoch.
15.12.2022
viac