ADVIN



Newslettery? K čomu a prečo?

Publikováno dne: 13.8.2013

Newsletter, tiež označovaný ako direct mail alebo len email je dnes už úplne bežnou súčasťou internetového marketingu, a to nie len u veľkých spoločností.

Prečo?

Je to dobrý spôsob, akým môžu firmy osloviť súčasných i nových zákazníkov. Jednou z jeho hlavných výhod je možné cielenie na konkrétnu skupinu uživateľov (podľa veku, pohlavia, záujmov, miesta bydliska,…)

Dôležitou súčasťou newsletterov je samozrejme databáza emailov. S tým súvisí práve rozdelenie do „skupín“. Máte tisíce emailov, ale nemáte k nim ďalšie potrebné doplňujúce informácie ako napríklad vek, pohlavie, zamestnanie atď.? Nedosiahnete tak presné „newsletterové cielenie“ ako v prípade, keď tieto informácie vlastníte, ale aj tak máte veľkú šancu, že sa k Vám zákazníci vrátia.

Vzhľadom k tomu, že si uvedomujeme silu kvalitne spracovaných newsletterov, nájdete túto službu i v našej ponuke. Neváhajte a kontaktujte nás!

POZOR!
Pokiaľ chcete newslettery rozosielať, nazabudnite, že musíte dať cieľovým uživateľom možnosť, odhlásiť sa z Vašej databázy!


Slovenský zákazník uprednostní prehľadný a jednoduchý e-shop pred tým veľkým.


10.8.2023

viac

O priazni zákazníkov rozhodujú mobilné zariadenia.


6.3.2023

viac

V období Vianoc ľudia stále častejšie nakupujú online. Stále častejšie však, vďaka pandémii, nakupujú na lekárenských e-shopoch.


15.12.2022

viac
» archív noviniek