Publikováno dne: 13.8.2013
Newsletter, tiež označovaný ako direct mail alebo len email je dnes už úplne bežnou súčasťou internetového marketingu, a to nie len u veľkých spoločností.
Je to dobrý spôsob, akým môžu firmy osloviť súčasných i nových zákazníkov. Jednou z jeho hlavných výhod je možné cielenie na konkrétnu skupinu uživateľov (podľa veku, pohlavia, záujmov, miesta bydliska,…)
Dôležitou súčasťou newsletterov je samozrejme databáza emailov. S tým súvisí práve rozdelenie do „skupín“. Máte tisíce emailov, ale nemáte k nim ďalšie potrebné doplňujúce informácie ako napríklad vek, pohlavie, zamestnanie atď.? Nedosiahnete tak presné „newsletterové cielenie“ ako v prípade, keď tieto informácie vlastníte, ale aj tak máte veľkú šancu, že sa k Vám zákazníci vrátia.
Vzhľadom k tomu, že si uvedomujeme silu kvalitne spracovaných newsletterov, nájdete túto službu i v našej ponuke. Neváhajte a kontaktujte nás!
POZOR!
Pokiaľ chcete newslettery rozosielať, nazabudnite, že musíte dať cieľovým
uživateľom možnosť, odhlásiť sa z Vašej databázy!
V období Vianoc ľudia stále častejšie nakupujú online. Stále častejšie však, vďaka pandémii, nakupujú na lekárenských e-shopoch.
15.12.2022
viac