ADVIN



Newslettery? K čomu a prečo?

Publikováno dne: 13.8.2013

Newsletter, tiež označovaný ako direct mail alebo len email je dnes už úplne bežnou súčasťou internetového marketingu, a to nie len u veľkých spoločností.

Prečo?

Je to dobrý spôsob, akým môžu firmy osloviť súčasných i nových zákazníkov. Jednou z jeho hlavných výhod je možné cielenie na konkrétnu skupinu uživateľov (podľa veku, pohlavia, záujmov, miesta bydliska,…)

Dôležitou súčasťou newsletterov je samozrejme databáza emailov. S tým súvisí práve rozdelenie do „skupín“. Máte tisíce emailov, ale nemáte k nim ďalšie potrebné doplňujúce informácie ako napríklad vek, pohlavie, zamestnanie atď.? Nedosiahnete tak presné „newsletterové cielenie“ ako v prípade, keď tieto informácie vlastníte, ale aj tak máte veľkú šancu, že sa k Vám zákazníci vrátia.

Vzhľadom k tomu, že si uvedomujeme silu kvalitne spracovaných newsletterov, nájdete túto službu i v našej ponuke. Neváhajte a kontaktujte nás!

POZOR!
Pokiaľ chcete newslettery rozosielať, nazabudnite, že musíte dať cieľovým uživateľom možnosť, odhlásiť sa z Vašej databázy!


Od tohto roku platí v SR nová legislatíva ohľadom používania cookies na e-shopoch a weboch. To mnohí návštevníci určite postrehli. Čo je ale na nič no ...


13.9.2022

viac

Každý okamih je vhodný pre zásadné rozhodnutie - zaobstarať si e-shop (nielen pre lekáreň) a umožniť tak zákazníkom nakupovať online z pohodlia domova.


22.11.2021

viac

E-shopy zaznamenali v roku 2020 explozívny nárast tržieb. Za rok 2019 predstavovali tržby e-shopov okolo 155 miliárd, za rok 2020 sa však čísla vyšplha ...


11.2.2021

viac
» archív noviniek