Publikováno dne: 27.4.2015
Hromadné maily sú veľmi často používaným prostriedkom pre priamu komunikáciu s návštevníkmi webu i zákazníkmi. Táto komunikácia spadá do direct mailingu.
V našej novinke sme uviedli charakteristiky i použitie newsletteru. Túto lacnú komunikáciu via internet poskytujeme našim klientom už niekoľko rokov. Preto vieme, ako vytvoriť newsletter tak, aby upútal pozornosť adresáta, a taktiež ako ho rozosielať.
Pre našich klientov pripravujeme textové alebo grafické newslettery a pred každým rozosielaním naostro uskutočnujeme testovacie rozosielanie. Pri newsletteroch tiež meriame ich úspešnosť a to ako preklikovosť na web, tak i konverziu z uskutočneného nákupu. Zvlásť u e-shopov je newsletter lacným a rýchlym komunikačným prostriedkom ako povedať, že máte akciu na tovar a donútiť tak zákazníka k ďalšiemu nákupu.
Každý okamih je vhodný pre zásadné rozhodnutie - zaobstarať si e-shop (nielen pre lekáreň) a umožniť tak zákazníkom nakupovať online z pohodlia domova.
22.11.2021
viacE-shopy zaznamenali v roku 2020 explozívny nárast tržieb. Za rok 2019 predstavovali tržby e-shopov okolo 155 miliárd, za rok 2020 sa však čísla vyšplha ...
11.2.2021
viacVýber z možných platieb na e-shopoch je veľký. Ako teda vybrať to najlepšie práve pre váš e-shop? Počas nášho dlhoročného pôsobenia sme skúšali rôzne p ...
11.1.2021
viac