ADVIN



Nový spôsob cielenia PPC kampaní v Google AdWords

Publikováno dne: 1.11.2013

Používate pre svoje PPC kampane Google AdWords a zdá sa Vám, že máte málo možností v oblasti cielenia? Google prekvapil!

Správne nastavenie cielenia reklám PPC kampaní určite trápi nejedného užívateľa Google AdWords. Doposiaľ boli možnosti v reklamnej sieti rozdelené na cielenie kontextové (pomocou kľúčových slov alebo tém), cielenie na publikum, na umiestnenie a cielenie podľa zariadenia (možnosť výberu, či sa bude reklama zobrazovať užívateľom na počítači, na mobile alebo tablete). Google ale teraz prišiel s ďalším vylepšením – s možnosťou zobrazovať Vašu reklamu na základe veku alebo pohlavia. Toto prináša možnosť ešte lepšie osloviť tou správnou reklamou tých správných užívateľov.

Google zatiaľ vymyslel tieto kategórie:

Otázkou ale stále zostáva, ako veľmi bude google pri „tipovaní“ veku jednotlivých užívateľov presný a teda ako bude toto nové cielenie účinné a efektívne.


Od tohto roku platí v SR nová legislatíva ohľadom používania cookies na e-shopoch a weboch. To mnohí návštevníci určite postrehli. Čo je ale na nič no ...


13.9.2022

viac

Každý okamih je vhodný pre zásadné rozhodnutie - zaobstarať si e-shop (nielen pre lekáreň) a umožniť tak zákazníkom nakupovať online z pohodlia domova.


22.11.2021

viac

E-shopy zaznamenali v roku 2020 explozívny nárast tržieb. Za rok 2019 predstavovali tržby e-shopov okolo 155 miliárd, za rok 2020 sa však čísla vyšplha ...


11.2.2021

viac
» archív noviniek