ADVIN



Nový spôsob cielenia PPC kampaní v Google AdWords

Publikováno dne: 1.11.2013

Používate pre svoje PPC kampane Google AdWords a zdá sa Vám, že máte málo možností v oblasti cielenia? Google prekvapil!

Správne nastavenie cielenia reklám PPC kampaní určite trápi nejedného užívateľa Google AdWords. Doposiaľ boli možnosti v reklamnej sieti rozdelené na cielenie kontextové (pomocou kľúčových slov alebo tém), cielenie na publikum, na umiestnenie a cielenie podľa zariadenia (možnosť výberu, či sa bude reklama zobrazovať užívateľom na počítači, na mobile alebo tablete). Google ale teraz prišiel s ďalším vylepšením – s možnosťou zobrazovať Vašu reklamu na základe veku alebo pohlavia. Toto prináša možnosť ešte lepšie osloviť tou správnou reklamou tých správných užívateľov.

Google zatiaľ vymyslel tieto kategórie:

Otázkou ale stále zostáva, ako veľmi bude google pri „tipovaní“ veku jednotlivých užívateľov presný a teda ako bude toto nové cielenie účinné a efektívne.


Na otázku Kedy začať s e-shopom existuje jednoduchá odpoveď. Kedykoľvek.


5.11.2019

viac

Každý majiteľ e-shopu by sa mal zamyslieť nad možnosťou sa zviditeľniť na internete.


7.3.2019

viac

Už máme k dispozícii nové čísla, ktorá opäť prekonala naše očakávania.


21.1.2019

viac
» archív noviniek