Publikováno dne: 1.11.2013
Používate pre svoje PPC kampane Google AdWords a zdá sa Vám, že máte málo možností v oblasti cielenia? Google prekvapil!
Správne nastavenie cielenia reklám PPC kampaní určite trápi nejedného užívateľa Google AdWords. Doposiaľ boli možnosti v reklamnej sieti rozdelené na cielenie kontextové (pomocou kľúčových slov alebo tém), cielenie na publikum, na umiestnenie a cielenie podľa zariadenia (možnosť výberu, či sa bude reklama zobrazovať užívateľom na počítači, na mobile alebo tablete). Google ale teraz prišiel s ďalším vylepšením – s možnosťou zobrazovať Vašu reklamu na základe veku alebo pohlavia. Toto prináša možnosť ešte lepšie osloviť tou správnou reklamou tých správných užívateľov.
Google zatiaľ vymyslel tieto kategórie:
Otázkou ale stále zostáva, ako veľmi bude google pri „tipovaní“ veku jednotlivých užívateľov presný a teda ako bude toto nové cielenie účinné a efektívne.
Od tohto roku platí v SR nová legislatíva ohľadom používania cookies na e-shopoch a weboch. To mnohí návštevníci určite postrehli. Čo je ale na nič no ...
13.9.2022
viacKaždý okamih je vhodný pre zásadné rozhodnutie - zaobstarať si e-shop (nielen pre lekáreň) a umožniť tak zákazníkom nakupovať online z pohodlia domova.
22.11.2021
viacE-shopy zaznamenali v roku 2020 explozívny nárast tržieb. Za rok 2019 predstavovali tržby e-shopov okolo 155 miliárd, za rok 2020 sa však čísla vyšplha ...
11.2.2021
viac