Publikováno dne: 22.3.2016
Advergaming je spojenie dvoch anglických slov – advertisement (reklama, propagácia) a gaming (hranie). Pojmom Advergaming je označovaná reklama, ktorá je propagovaná formou hry, teda propagácia hraním.
Používa sa ako marketingový nástroj, ktorý slúži k šíreniu reklamných a propagačných oznamov Vhodným prostredím na advergaming je internet, ktorý umožňuje zasiahnuť veľkú skupinu potencionálnych zákazníkov a užívateľov. Významne sa na tom podieľajú sociálne siete.
Advergaming má oproti iným reklamným formátom výhodu v tom, že užívateľom obsiahnutá reklama nijakým spôsobom nevadí a nevnímajú je teda ako nútenú. Považujú ju ako cenu za svoju zábavu, ktorou sa odreagujú v priebehu dňa, je teda účinnejšia než reklama v televízii.
Čo Vám advergaming prinesie?
- Vyššiu návštevnosť stránok
- Propagáciu danej značky
- Prispieva ku vzniku spätných odkazov, ktoré pomáhajú
pri optimalizácii pre vyhľadávače
- Získava dáta o zákazníkoch pre ďalšie marketingové aktivity
- Budovanie komunity
V období Vianoc ľudia stále častejšie nakupujú online. Stále častejšie však, vďaka pandémii, nakupujú na lekárenských e-shopoch.
15.12.2022
viac