Poľská verzia úspešného českého e-shopu lékárni v sebe ukrýva bohatú administráciu, ktorá umožňuje napríklad tvorbu rôznych akčných ponúk, ďalej vkladanie bannerov, zasielanie newsletterov zákazníkom, tvoriť promo akcie, upravovať produkty na hlavnej strane a mnoho ďalších užitočných funkcií. Responzívny e-shop poskytuje návštevníkom možnosť nakupovať z akéhokoľvek mobilného zariadenia.
E-shopy zaznamenali v roku 2020 explozívny nárast tržieb. Za rok 2019 predstavovali tržby e-shopov okolo 155 miliárd, za rok 2020 sa však čísla vyšplha ...
11.2.2021
viacVýber z možných platieb na e-shopoch je veľký. Ako teda vybrať to najlepšie práve pre váš e-shop? Počas nášho dlhoročného pôsobenia sme skúšali rôzne p ...
11.1.2021
viacEpidémia koronavírusu spôsobila v určitých odvetviach nemalé škody. Predaja na e-shopoch ale kvitnú. Prečo?
5.10.2020
viac