ADVIN



Hravá reklama – Advergaming

Publikováno dne: 22.3.2016

Advergaming je spojenie dvoch anglických slov – advertisement (reklama, propagácia) a gaming (hranie). Pojmom Advergaming je označovaná reklama, ktorá je propagovaná formou hry, teda propagácia hraním.

Používa sa ako marketingový nástroj, ktorý slúži k šíreniu reklamných a propagačných oznamov Vhodným prostredím na advergaming je internet, ktorý umožňuje zasiahnuť veľkú skupinu potencionálnych zákazníkov a užívateľov. Významne sa na tom podieľajú sociálne siete.

Advergaming má oproti iným reklamným formátom výhodu v tom, že užívateľom obsiahnutá reklama nijakým spôsobom nevadí a nevnímajú je teda ako nútenú. Považujú ju ako cenu za svoju zábavu, ktorou sa odreagujú v priebehu dňa, je teda účinnejšia než reklama v televízii.

Čo Vám advergaming prinesie?

-          Vyššiu návštevnosť stránok
-          Propagáciu danej značky
-          Prispieva ku vzniku spätných odkazov, ktoré pomáhajú
           pri optimalizácii pre vyhľadávače
-          Získava dáta o zákazníkoch pre ďalšie marketingové aktivity
-          Budovanie komunity


Od tohto roku platí v SR nová legislatíva ohľadom používania cookies na e-shopoch a weboch. To mnohí návštevníci určite postrehli. Čo je ale na nič no ...


13.9.2022

viac

Každý okamih je vhodný pre zásadné rozhodnutie - zaobstarať si e-shop (nielen pre lekáreň) a umožniť tak zákazníkom nakupovať online z pohodlia domova.


22.11.2021

viac

E-shopy zaznamenali v roku 2020 explozívny nárast tržieb. Za rok 2019 predstavovali tržby e-shopov okolo 155 miliárd, za rok 2020 sa však čísla vyšplha ...


11.2.2021

viac
» archív noviniek