ADVIN



Budovanie spätných odkazov

Publikováno dne: 23.10.2015

Linkbuilding, inými slovami budovanie spätných odkazov, je neoddeliteľnou súčasťou marketingovej propagácie webu. Jedná sa o jednu z off-page metód SEO, kedy propagujeme vlastný web za pomoci budovania spätných odkazov.

Najčastejšie sa linkbuilding realizuje formou PR článkov, blogov a odkazov na sociálnych sieťach. Práve sociálne siete sa stali zásadné pre umiestňovanie odkazov. Ľudia hodnotia svoje skúsenosti a zdieľajú názory i odkazy medzi sebou práve v priebehu komunikácie na sociálnych sieťach. Sociálne siete sú miestom, kde sa stretáva veľké množstvo užívateľov a prebieha tu teda budovanie a zdieľanie odkazov vo veľkej miere.

Cieľom linkbuildingu je navýšenie návštevnosti daného webu a tiež zlepšenie pozície webovej stránky v prirodzenom vyhľadávaní. Ďalšie informácie o linkbuildingu si môžete prečítať v našej novinke „Linkbuilding ako nástroj optimalizácie webu“.

Pokiaľ Vás zaujíma problematika SEO off-page alebo sociálnych sietí, neváhajte a obráťte sa na nás.


Od tohto roku platí v SR nová legislatíva ohľadom používania cookies na e-shopoch a weboch. To mnohí návštevníci určite postrehli. Čo je ale na nič no ...


13.9.2022

viac

Každý okamih je vhodný pre zásadné rozhodnutie - zaobstarať si e-shop (nielen pre lekáreň) a umožniť tak zákazníkom nakupovať online z pohodlia domova.


22.11.2021

viac

E-shopy zaznamenali v roku 2020 explozívny nárast tržieb. Za rok 2019 predstavovali tržby e-shopov okolo 155 miliárd, za rok 2020 sa však čísla vyšplha ...


11.2.2021

viac
» archív noviniek