Publikováno dne: 25.7.2013
Určite každého, kdo vlastní akúkoľvek webovú stránku, napadla myšlienka, koľko ľudí jeho web vlastne navštívi, koľko sa ich vráti alebo ako dlho na jeho www stránke zostanú.
E-shop je vo svojej podstate založený za účelom zisku. Každý prevádzkovateľ e-shopu musí predovšetkým vedieť, či e-shop zarába alebo nie.
Štatistiky návštevnosti sú úplným základom merania každého webu. Ich vyhodnotenie Vám pomôže odhaliť nedostatky, ktoré inak zistíte len veľmi ťažko. Môžete zistiť, ako a kedy si návštevníci najčastejšie prehliadajú Váš e-shop, kde ho najčastejšie opúšťajú či ako prebieha nákupný proces vo Vašom e-shope.
Na základe týchto údajov môžete cielene a efektívne upravovať Váš web tak, aby mal čo najvyššiu konverziu.
Konverzia je údaj, ktorý udáva (v %) pomer medzi návštevníkmi, ktorí navštívia Váš e-shop a tými, ktorí splnia Vami definovaný cieľ – a na e-shope je týmto cieľom pochopiteľne nákup.
Našim klientom ponúkame implementáciu štatistík pomocou nástroja Google Analytics.
S Google Analytics môžete merať všetky hlavné ukazovatele efektivity Vášho e-shopu, ktorými sú napríklad:
Od tohto roku platí v SR nová legislatíva ohľadom používania cookies na e-shopoch a weboch. To mnohí návštevníci určite postrehli. Čo je ale na nič no ...
13.9.2022
viacKaždý okamih je vhodný pre zásadné rozhodnutie - zaobstarať si e-shop (nielen pre lekáreň) a umožniť tak zákazníkom nakupovať online z pohodlia domova.
22.11.2021
viacE-shopy zaznamenali v roku 2020 explozívny nárast tržieb. Za rok 2019 predstavovali tržby e-shopov okolo 155 miliárd, za rok 2020 sa však čísla vyšplha ...
11.2.2021
viac