ADVIN



Remarketing

Publikováno dne: 28.9.2014

Máte pocit, že Váš e-shop nie je na internete vidieť? Že si k Vám zákazníci hľadajú cestu zložitým spôsobom? Potom je remarketing určený práve pre Vás!

Cesta k nákupu býva býva obyčajne veľmi zložitá. Užívatelia navštevujú desiatky stránok a rozhodovanie o nákupe môže trvať aj niekoľko dní. Remarketing Vám určite pomôže pripomenúť sa potenciálnym zákazníkom v ten správny čas a zvýšiť tak úspešnosť vašich Google AdWords kampaní. Cielenie na publiká (remarketing) je spôsob, ako osloviť užívateľov, ktorí predtým navštívili Vašu prezentáciu (e-shop, webové stránky,…). Toto cielenie je ale možné len v obsahovej sieti Google

Všetko o remarketingu

Remarketing je metóda cielenia internetovej reklamy, ktorú ponúka systém na PPC kampane Google AdWords. Jedná sa o jednu z možností, ako osloviť konkrétnu cieľovú skupinu ľudí, ktorí už raz prišli na webové stránky zadávateľa remarketingu.

Ako to funguje?

1)Návštevníci prichádzajú na Vaše webové stránky či e-shop.

2)Označenie návštevníkov pomocou cookies (vykonávané automaticky vygenerovaným kódom).

3)Zadávateľ reklamy vytvorí špeciálnu reklamu len pre týchto návštevníkov.

4)Reklama sa zobrazuje návštevníkom webu na iných webových stránkach.

5)Návštevník prichádza späť na webové stránky.

6)Návštevník dokončuje požadované ciele stránok (z návštevníka sa stáva zákazník).

Reklamy z remarketingu sú zobrazované na všetkých stránkach, ktoré podporujú reklamy Google. Hovoríme teda o všetkých internetových stránkach, ktoré sú zapojené do siete Google AdSense. Medzi takéto stránky patrí napr. YouTube a mnoho ďalších

Ako začať?

Pre remarketing môžete vo svojom AdWords účte použiť úplne novú kampaň. Nebudete potrebovať ani kľúčové slová, ani umiestnenie, stačí len vytvoriť vhodné publiká a vložiť reklamy. Využite Vaše znalosti o užívateľoch a vytvorte im reklamy na mieru ich predchádzajúceho správania.


Každý okamih je vhodný pre zásadné rozhodnutie - zaobstarať si e-shop (nielen pre lekáreň) a umožniť tak zákazníkom nakupovať online z pohodlia domova.


22.11.2021

viac

E-shopy zaznamenali v roku 2020 explozívny nárast tržieb. Za rok 2019 predstavovali tržby e-shopov okolo 155 miliárd, za rok 2020 sa však čísla vyšplha ...


11.2.2021

viac

Výber z možných platieb na e-shopoch je veľký. Ako teda vybrať to najlepšie práve pre váš e-shop? Počas nášho dlhoročného pôsobenia sme skúšali rôzne p ...


11.1.2021

viac
» archív noviniek