Publikováno dne: 1.8.2014
Vianočné nákupy znovu potvrdili rastúci význam e-shopov. V porovnaní s minulým rokom narástli nákupy cez internet o 30%.
Zaujímavou informáciou je tiež to, že súčasne klesla i priemerná hodnota nákupu, čo znamená, že sa v e-shopoch čím ďalej viac predáva i lacnejší, predovšetkým rýchloobrátkový sortiment.
Celkový objem nakupovania na internete sa každým rokom zvyšuje. Rastie tým konkurenčné prostredie medzi e-shopmi.
Jednou z možností pre posilnenie konkurencieschopnosti e-shopu je znižovanie cien, táto cesta ale väčšinou k úspechu nevedie. Neporovnateľne lepším riešením je zaoberať sa kvalitou e-shopu. Dôležitá je kvalitná SEO optimalizácia pre vyhľedávače a tzv. dobrá „použiteľnosť“ samotného webu. Spoločnosť ADVIN vytvára e-shopy predovšetkým s ohľadom na tieto požiadavky. Vďaka tomu majú naše e-shopy veľkú návštevnosť a z návštevníka sa rýchlo stáva platiaci zákazník.
Od tohto roku platí v SR nová legislatíva ohľadom používania cookies na e-shopoch a weboch. To mnohí návštevníci určite postrehli. Čo je ale na nič no ...
13.9.2022
viacKaždý okamih je vhodný pre zásadné rozhodnutie - zaobstarať si e-shop (nielen pre lekáreň) a umožniť tak zákazníkom nakupovať online z pohodlia domova.
22.11.2021
viacE-shopy zaznamenali v roku 2020 explozívny nárast tržieb. Za rok 2019 predstavovali tržby e-shopov okolo 155 miliárd, za rok 2020 sa však čísla vyšplha ...
11.2.2021
viac