ADVIN



Hravá reklama – Advergaming

Publikováno dne: 22.3.2016

Advergaming je spojenie dvoch anglických slov – advertisement (reklama, propagácia) a gaming (hranie). Pojmom Advergaming je označovaná reklama, ktorá je propagovaná formou hry, teda propagácia hraním.

Používa sa ako marketingový nástroj, ktorý slúži k šíreniu reklamných a propagačných oznamov Vhodným prostredím na advergaming je internet, ktorý umožňuje zasiahnuť veľkú skupinu potencionálnych zákazníkov a užívateľov. Významne sa na tom podieľajú sociálne siete.

Advergaming má oproti iným reklamným formátom výhodu v tom, že užívateľom obsiahnutá reklama nijakým spôsobom nevadí a nevnímajú je teda ako nútenú. Považujú ju ako cenu za svoju zábavu, ktorou sa odreagujú v priebehu dňa, je teda účinnejšia než reklama v televízii.

Čo Vám advergaming prinesie?

-          Vyššiu návštevnosť stránok
-          Propagáciu danej značky
-          Prispieva ku vzniku spätných odkazov, ktoré pomáhajú
           pri optimalizácii pre vyhľadávače
-          Získava dáta o zákazníkoch pre ďalšie marketingové aktivity
-          Budovanie komunity


Slovenský zákazník uprednostní prehľadný a jednoduchý e-shop pred tým veľkým.


10.8.2023

viac

O priazni zákazníkov rozhodujú mobilné zariadenia.


6.3.2023

viac

V období Vianoc ľudia stále častejšie nakupujú online. Stále častejšie však, vďaka pandémii, nakupujú na lekárenských e-shopoch.


15.12.2022

viac
» archív noviniek